Premium Contract :

Dit contract omvat een forfaitair maandelijks abonnement op basis van het aantal PC’s en servers in uw onderneming. U heeft een obeperkte toegang tot de diensten van onze technische dienst, dus zowel voor interventies op afstand als interventies bij u on site, en dit voor een vaste maandelijkse prijs. Met dit contract kunt u dus exact berekenen hoeveel uw IT op jaarlijkse basis zal kosten.

Met onze monitoring software, die wij installeren op uw server(s) en PC’s, zijn we constant op de hoogte van de problemen, gebeurtenissen en wijzigingen op uw netwerk. Zo hebben we de mogelijkheid om preventief in te grijpen waar nodig of een snelle interventie uit te voeren in geval van problemen.

Voorbeeld: In het geval van een defecte harde schijf => dit wordt door onze monitoring software gemeld (wat het geval is in 85% van de gevallen met een defecte harde schijf), vervangen wij de harde schijf nog voor de garantie in werking treedt en/of dupliceren we de harde schijf gratis bij u ter plaatse. In het geval dat de harde schijf niet binnen garantie valt, dan blijven de kosten voor de vervanging van de schijf natuurlijk te uwer laste, alle andere kosten vallen binnen het contract.

Wenst u geen terugkerende informaticaproblemen meer? Kies dan voor ons premium contract
  • Onze planning is continu beheerd in functie van urgentie van de dossiers.
  • Interventies vinden plaats on site of vanop afstand, naargelang het probleem
  • Indien nodig, voorzien wij dringende levering van reserve-onderdelen.