Menu

IT Diensten

Aansluitend bij ons ruim aanbod aan IT producten, stellen wij ons team van gespecialiseerde techniekers tot uw dienst. Ontdek onze verschillende interventie diensten en onze support platformen hieronder.

Onze producten

Call center

Dankzij ons call center heeft u de mogelijkheid om onmiddellijk in contact te komen met een gespecialiseerd medewerker die u kan begeleiden door onze producten of informatica diensten. Deze optie, beschikbaar in al onze formules, geeft u een reële tijdswinst bij de oplossing van uw informatica problemen.

Support vanop afstand

Ondervindt u een aanzienlijk probleem met een machine of software door onze techniekers geïnstalleerd? Contacteer dan onze online technische support. Een gespecialiseerde medewerker zal u te woord staan en u begeleiden om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen. Deze kan eveneens de controle van uw computer vanop afstand overnemen dankzij onze Remote Access dienst of het gebruik van TeamViewer, om zelf verschillende bugs op te lossen.

Interventie op site

In welbepaalde gevallen zijn de voorkomende problemen te belangrijk om via telefoon of vanop afstand opgelost te worden. Deze situaties vragen dus om een interventie van ons technisch team dat binnen de kortst mogelijke tijd ter plaatse komt.  U kan eveneens op regelmatige basis genieten van de expertise van onze medewerkers indien u opteert voor een automatisch bezoek van een technieker 3u tot 4u per maand.

Mapping van het informatica park

Om het onderhoud en de vervanging van de diverse machines waarvoor wij het beheer voorzien, te vereenvoudigen, realiseren wij een mapping van het informaticapark van uw bedrijf. Deze representatie helpt ons eveneens om de nodige vervangstukken te vinden ingeval van defecte componenten.

Monitoring

Voor een constante opvolging van uw informaticapark én enkel met uw akkoord, installeren wij een monitoring software die ons toelaat om in reële tijd alle noodzakelijke informatie te verkrijgen. Ons technisch team is dan in staat om te waarschuwen voor verschillende pannes en er efficiënt op te reageren.

 

Opslaan van gegevens en bescherming

Aansluitend bij onze monitoring dienst, nemen wij de veiligheid van uw informaticapark in handen. Wij definiëren samen uw noden m.b.t. beveiliging en bewaken de goede gezondheid van uw machines. Tenslotte realiseren wij het regelmatig opslaan van uw gegevens alsook de verschillende noodzakelijke bijwerkingen voor het optimaal functioneren van uw computers en software.

Website hosting

Wij begeleiden u eveneens bij de realisatie van uw website. Of het gaat om een VZW, een bedrijf of een zelfstandige, wij bieden u een “sleutel op de deur” oplossing en bieden u een toegang tot de beheer interface voor een makkelijke actualisatie van de inhoud. Wij beheren eveneens de verschillende veiligheidsbijwerkingen; u hoeft zich dus geen zorgen te maken over dit technisch luik en kan u volledig concentreren op uw bedrijf.

Beheer van de vaste en mobiele machines

Om te vermijden dat uw gegevens in handen vallen van malafide personen, stellen wij u voor om deze te verwijderen ingeval van verlies van een mobiel apparaat behorend tot uw bedrijf.

Onze contracts

Kredieturen Contract

Bezeokcontract

Premium Contract

Premium + Cloudbizz contract

Algemeen Beheercontract

Call-Center

 
 
 
 
 
Support online/ter plaatse

 
 
 
 
 
Automatisch maandelijks bezoek van een technieker (naargelang aantal posten)

 
 
Mapping van informaticapark

 
 
 
 
Assistentie op afstand

 
 
 
Veiligheid, beveiliging, monitoring, backup & bijwerkingen

 
Vervanging van defecte machines (reparatietijd)

 
Wekelijks incidentenrapport

 
Remote Access

 
 
 
VIP MCH dienstverlening

 
Beheer van de mobiele apparaten

 

Onze contracts

Kredieturen Contract

  • Call-center
  • Support online/ter plaatse

Bezeokcontract

  • Call-center
  • Support online/ter plaatse
  • Automatisch maandelijks bezoek van een technieker (naargelang aantal posten)
  • Mapping van informaticapark

Premium Contract

  • Call-center
  • Support online/ter plaatse
  • Mapping van informaticapark
  • Assistentie op afstand
  • Remote Access

Premium + Cloudbizz contract

  • Call-center
  • Support online/ter plaatse
  • Mapping van informaticapark
  • Assistentie op afstand
  • Remote Access

Algemeen Beheercontract

  • Call-center
  • Support online/ter plaatse
  • Automatisch maandelijks bezoek van een technieker (naargelang aantal posten)
  • Mapping van informaticapark
  • Assistentie op afstand
  • Veiligheid, beveiliging, monitoring, backup & bijwerkingen
  • Vervanging van defecte machines (reparatietijd)
  • Wekelijks incidentenrapport
  • Remote Access
  • VIP MCH dienstverlening
  • Beheer van de mobiele apparaten

Onze klanten

Wij zijn een fiduciaire van 60 personen en hebben MCH in vertrouwen genomen voor de installatie van onze infrastructuur op onze verschillende sites.

Wij opteerden voor materiaal dat tegen heel wat pannes kan opwerken en zijn hier zeer tevreden over. Dankzij deze keuze kunnen onze medewerkers veilig van op afstand werken.

Een algemene standaardisatie die ons kostbare tijd bespaart.

Daniel P

Naar aanleiding van een leverancier wijziging is MCH erin geslaagd om onze 2 sites Brussel en Gent te stabiliseren.
Dankzij hun teams hebben wij nu een uitstekende informatica op basis van een globaal contract, dat ons toelaat op beide oren te slapen zodra een (zelfs klein) incident zich voordoet.
Van harte dank aan het gehele team.

Vincent P

Wij kunnen ons geen langdurige panne van een productiemachine veroorloven, een competente bediende vinden binnen de grote diversiteit aan informaticadomeinen bleek niet mogelijk. Wij hebben dus ons volledig informaticapark toevertrouwd aan MCH die via een onderhoudscyclus van 3 halve dagen onze infrastructuur beheert; Windows, de virtualisatie, de back up, de optimalisatie van onze ERP, onze specifieke machines « weegschalen, ticketprinters, PC IP65 »
Naargelang het openstaande ticket, kan een bepaalde persoon een specifiek probleem komen oplossen zonder prijsverhoging. De dienstverlening is constant, 12 maanden per jaar, geen zorg meer over verlof of ziekte, de productie is constant!

Bernard W

Sinds vele jaren vertrouwen wij MCH onze infrastructuur toe op gebied van beveiliging « Wifi, Firewall, enz… », sinds 2 jaar besloten wij om onze servers in CloudBizz te brengen, MCH heeft deze migratie gerealiseerd zonder verwarring bij onze bedienden. Wij hebben een directe toegang tot het Call Center van MCH ingeval van vragen of andere zaken. Antwoorden en snelle reacties stellen ons gerust en dragen echt bij tot een verbetering van onze rendabiliteit.

Arnaud L

Elk jaar organiseren wij het meubelsalon en werden wij geconfronteerd met de penibele verhuissituatie waarbij onze volledige bureau infrastructuur moest worden verhuisd naar dit salon van Anderlecht tot Heysel.
Gelukkig worden wij sinds goed tien jaar niet meer geconfronteerd met deze zorgen. MCH beheert de verplaatsingen en installaties van onze machines, zo kunnen wij ons focussen op de rest van de organisatie.

Thomas H

Het is al een behoorlijk aantal jaren geleden dat we voor MCH als computerprovider hebben gekozen. Deze keuze kan gemakkelijk worden verklaard door het feit dat ze een zeer breed scala aan producten / diensten bieden die verband houden met IT. We hebben ervoor gekozen om wekelijks gebruik te maken van één van hun technici om onze infrastructuur te onderhouden en eventuele storingen te voorkomen.

Sonia O