Menu

IT Diensten

Aansluitend bij ons ruim aanbod aan IT producten, stellen wij ons team van gespecialiseerde techniekers tot uw dienst. Ontdek onze verschillende interventie diensten en onze support platformen hieronder.

Onze producten

Call center

Dankzij ons call center heeft u de mogelijkheid om onmiddellijk in contact te komen met een gespecialiseerd medewerker die u kan begeleiden door onze producten of informatica diensten. Deze optie, beschikbaar in al onze formules, geeft u een reële tijdswinst bij de oplossing van uw informatica problemen.

Support vanop afstand

Ondervindt u een aanzienlijk probleem met een machine of software door onze techniekers geïnstalleerd? Contacteer dan onze online technische support. Een gespecialiseerde medewerker zal u te woord staan en u begeleiden om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen. Deze kan eveneens de controle van uw computer vanop afstand overnemen dankzij onze Remote Access dienst of het gebruik van TeamViewer, om zelf verschillende bugs op te lossen.

Interventie op site

In welbepaalde gevallen zijn de voorkomende problemen te belangrijk om via telefoon of vanop afstand opgelost te worden. Deze situaties vragen dus om een interventie van ons technisch team dat binnen de kortst mogelijke tijd ter plaatse komt.  U kan eveneens op regelmatige basis genieten van de expertise van onze medewerkers indien u opteert voor een automatisch bezoek van een technieker 3u tot 4u per maand.

Mapping van het informatica park

Om het onderhoud en de vervanging van de diverse machines waarvoor wij het beheer voorzien, te vereenvoudigen, realiseren wij een mapping van het informaticapark van uw bedrijf. Deze representatie helpt ons eveneens om de nodige vervangstukken te vinden ingeval van defecte componenten.

Monitoring

Voor een constante opvolging van uw informaticapark én enkel met uw akkoord, installeren wij een monitoring software die ons toelaat om in reële tijd alle noodzakelijke informatie te verkrijgen. Ons technisch team is dan in staat om te waarschuwen voor verschillende pannes en er efficiënt op te reageren.

 

Opslaan van gegevens en bescherming

Aansluitend bij onze monitoring dienst, nemen wij de veiligheid van uw informaticapark in handen. Wij definiëren samen uw noden m.b.t. beveiliging en bewaken de goede gezondheid van uw machines. Tenslotte realiseren wij het regelmatig opslaan van uw gegevens alsook de verschillende noodzakelijke bijwerkingen voor het optimaal functioneren van uw computers en software.

Website hosting

Wij begeleiden u eveneens bij de realisatie van uw website. Of het gaat om een VZW, een bedrijf of een zelfstandige, wij bieden u een “sleutel op de deur” oplossing en bieden u een toegang tot de beheer interface voor een makkelijke actualisatie van de inhoud. Wij beheren eveneens de verschillende veiligheidsbijwerkingen; u hoeft zich dus geen zorgen te maken over dit technisch luik en kan u volledig concentreren op uw bedrijf.

Beheer van de vaste en mobiele machines

Om te vermijden dat uw gegevens in handen vallen van malafide personen, stellen wij u voor om deze te verwijderen ingeval van verlies van een mobiel apparaat behorend tot uw bedrijf.

Onze contracts

Kredieturen Contract

Bezeokcontract

Premium Contract

Premium + Cloudbizz contract

Algemeen Beheercontract

Call-Center

 
 
 
 
 
Support online/ter plaatse

 
 
 
 
 
Automatisch maandelijks bezoek van een technieker (naargelang aantal posten)

 
 
Mapping van informaticapark

 
 
 
 
Assistentie op afstand

 
 
 
Veiligheid, beveiliging, monitoring, backup & bijwerkingen

 
Vervanging van defecte machines (reparatietijd)

 
Wekelijks incidentenrapport

 
Remote Access

 
 
 
VIP MCH dienstverlening

 
Beheer van de mobiele apparaten

 

Onze contracts

Kredieturen Contract

  • Call-center
  • Support online/ter plaatse

Bezeokcontract

  • Call-center
  • Support online/ter plaatse
  • Automatisch maandelijks bezoek van een technieker (naargelang aantal posten)
  • Mapping van informaticapark

Premium Contract

  • Call-center
  • Support online/ter plaatse
  • Mapping van informaticapark
  • Assistentie op afstand
  • Remote Access

Premium + Cloudbizz contract

  • Call-center
  • Support online/ter plaatse
  • Mapping van informaticapark
  • Assistentie op afstand
  • Remote Access

Algemeen Beheercontract

  • Call-center
  • Support online/ter plaatse
  • Automatisch maandelijks bezoek van een technieker (naargelang aantal posten)
  • Mapping van informaticapark
  • Assistentie op afstand
  • Veiligheid, beveiliging, monitoring, backup & bijwerkingen
  • Vervanging van defecte machines (reparatietijd)
  • Wekelijks incidentenrapport
  • Remote Access
  • VIP MCH dienstverlening
  • Beheer van de mobiele apparaten

Onze klanten